شروع تدوین کتابچه آموزشی-ترویجی «بازاریابی مسئولانه»

تیم پژوهشی مدرسه توسعه پایدار، تدوین کتابچه‌ای راهنما را در حوزه بازاریابی مسئولانه در دستور کار خود قرار داده است. این کتابچه قرار است با بهره‌گیری از ادبیات موجود، و تجربه شرکت‌ها و مراجع مرتبط، و همچنین با نگاهی به مسائل بومی این حوزه در داخل کشور، برای اولین‌ یک راهنمای کاربردی و عملیاتی برای آشنایی و اقدام در جهت بازاریابی مسئولانه را برای فعالین حوزه بازاریابی و کسب‌وکار ارائه نماید. این کتابچه در بهار 1402 منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *